Καλάθι
Κλείσιμο

ΠΡΟΣΤΕΘΗΚΑΝ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ:

Μερικό Σύνολο:

– ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ;
Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω των μηχανισμών αναζήτησης ή από τις διάφορες θεματικές σελίδες. Πατήστε στο σύνδεσμο Προσθήκη στο καλάθι δίπλα στο προϊόν που σας ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό καλάθι αγορών σας. Όταν τελειώσετε τις επιλογές σας πατήστε στο σύνδεσμο ΠΛΗΡΩΜΗ που βρίσκεται κάτω από την λίστα προϊόντων που έχετε στο καλάθι σας και θα περάσετε σε ασφαλή σύνδεση όπου θα σας ζητηθεί να ορίσετε τρόπο πληρωμής. Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε αργίες εκτελούνται την αμέσως επόμενη ημέρα και θα βρίσκονται στο χώρο σας απο 2–5 εργάσιμες ημέρες.


– ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ;


– Αντικαταβολή:
Με την παραλαβή των προϊόντων που έχετε παραγγείλει εξοφλείτε και το οφειλόμενο ποσό στον συνεργάτη που σας έφερε την παραγγελία, τόσο απλά και ασφαλή με επιπλέον χρέωση 2€.


- Τραπεζική κατάθεση:
Αφού αγοράσετε τα προϊόντα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, έπειτα κάνετε την κατάθεση των χρημάτων στον λογαριασμό που θα σας δοθεί κατά την στιγμή της παραγγελίας σας.

Oι λογαριασμοί τραπεζών που μπορείτε να καταθέσετε το ποσό της παραγγελίας σας είναι οι εξής:

Τράπεζα Πειραιώς
Αρ. Λογαριασμού: 5242 08 7822 593
IBAN: GR52 0172 2420 0052 4208 7822 593
Δικαιούχος: Βλαϊκούδης Δημήτριος Σιδέρης


Τράπεζα Eurobank
Όνομα Δικαιούχου: ΒΛΑΪΚΟΥΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΣΙΔΕΡΗΣ
Αρ. Λογαριασμού: 0026 0231 01 0101713715
IBAN: GR2002602310000010101713715
SWIFT/BIC: ERBKGRAA

Μετά την κατάθεση χρημάτων παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα λογιστηρίου τηλεφωνικά στο(+30) 2331 504 375 – 699 640 9500.


- Πληρωμή Με Χρεωστική/Πιστωτική Κάρτα:
Μπορείτε να πληρώσετε με τη χρεωσστική ή πιστωτική σας κάρτα για τις παραγγελίες σας στην CarTents.gr. Για την πληρωμή ολοκληρώνετε την παραγγελία σας και αυτόματα μεταφέρεστε σε ειδικό, ασφαλές περιβάλλον την Τράπεζας Πειραιώς όπου μπορείτε να καταχωρήσετε τα στοιχεία της κάρτας σας και να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας. Μετά από επιτυχημένη πληρωμή, επιστρέφετε πίσω στο cartents.gr αυτόματα και ενημερώνεστε για την κατάσταση της παραγγελίας σας.


– ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Η αποστολή όλων των προϊόντων μας γίνεται με εταιρία ταχυμεταφοράς (courier) ή με μεταφορική εταιρία ανάλογα με την επιθυμία του πελάτη. Παράδοση συνήθως την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την ημερομηνία αποστολής για courier και 1–5 εργάσιμες όταν πρόκειται για αποστολή με μεταφορική εταιρεία (ανάλογα την περιοχή). Η χρέωση για κάθε παραγγελία σας εμφανίζεται κατά το στάδιο εξέλιξης της παραγγελίας σας. Η εταιρεία μας έχει φροντίσει για τις οικονομικότερες χρεώσεις αποστολής.


Οι παραπάνω χρεώσεις περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24%


– ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
Ισχύουν Δωρεάν μεταφορικά για όλες τις παραγγελίες των προϊόντων της CarTents.gr.


– ΑΣΦΑΛΗΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΜΕ ΤΟ COMODO SSL
Το Comodo SSL είναι ένα πιστοποιητικό που επικυρώνει την αυθεντικότητα του E-Shop και κρυπτογραφεί τις πληροφορίες που οι online επισκέπτες στέλνουν και λαμβάνουν από αυτό. Κάθε φορά που ένας χρήστης παρέχει εμπιστευτικές πληροφορίες (κωδικοί, αριθμοί πιστωτικών καρτών κτλ), δημιουργείται μια ασφαλής σύνδεση με τον browser του χρήστη διασφαλίζοντας ότι κανένας τρίτος δεν θα έχει πρόσβαση σε αυτές. Με το Comodo SSL, προστατεύουμε τα προσωπικά δεδομένα των πελατών μας και διασφαλίζουμε τις online συναλλαγές σας.


– ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα για επιστροφή και αντικατάσταση του προϊόντος όταν:

- Με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του CARTENTS.GR, παρέλαβε λανθασμένο, ελαττωματικό ή κατεστραμμένο κατά την μεταφορά προϊόν.

- Υπάρχει λειτουργικό ή ποιοτικό ελάττωμα στο προϊόν από την κατασκευή του και καλύπτεται από την εγγύηση του προϊόντος η οποία έχει δοθεί από το CARTENTS.GR

Σχετικά με τις παραπάνω περιπτώσεις, το μέγιστο περιθώριο επιστροφής προϊόντος για αντικατάσταση είναι δεκαπέντε (15) ημερολογιακές ημέρες. Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, χωρίς φθορές και εντός της συσκευασίας του, εντός της οποίας πρέπει να περιέχονται όλα τα εξαρτήματα του προϊόντος αλλά και τα έγγραφα που υπήρχαν κατά την αποστολή της. Επίσης, το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται κατά την επιστροφή του από την απόδειξη αγοράς.


– ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ E-SHOP
Το ηλεκτρονικό κατάστημα της CARTENTS.GR δεν φέρει ευθύνη σε καμία περίπτωση για τυχόν απαιτήσεις νομικής ή αστικής ή/και ποινικής φύσεως ούτε για πιθανές ζημίες (θετική, ειδική ή αποθετική η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή/και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κ.λ.π.) από επισκέπτες του δικτυακού τόπου ή τρίτους από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη ή/και τη χρήση του δικτυακού τόπου ή/και σε αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή/και πληροφοριών που διατίθενται από αυτόν ή/και από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.


– ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις :

1. Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε στα τηλέφωνα της εταιρίας, όπου κάποιος συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας.

2. Εάν έχετε παραλάβει το προϊόν, καλέστε μας στα τηλέφωνα της εταιρίας ή επικοινωνήστε μέσω e-mail στο info@cartents.gr, αναφέροντας μας τους λόγους για τον οποίο επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελιάς. Θα εξυπηρετηθείτε άμεσα και θα ενημερωθείτε για όλες τις επιλογές σας.


ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ CENTRALE

Όλα τα προϊόντα CENTRALE συνοδεύονται με ενός (1) έτους. 

1. Η εγγύηση εξασφαλίζει ότι ο πελάτης θα λάβει το προϊόν του χωρίς ελαττώματα και τεχνικά σφάλματα.

2. Αν λείπουν εξαρτήματα ή έχετε εντοπίσει ελαττωματικά εξαρτήματα ή σπασμένα μέρη που προκλήθηκαν κατά τη μεταφορά του προΪόνος επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για να σας εξυπηρετήσουμε.

3. Η εγγύηση εφαρμόζεται μόνο σε προϊόντα Centrale τα οποία χρησιμοποιήθηκαν σύμφωνα με τις οδηγίες χρήσης των προϊόντων.

4. Η εγγύηση δεν εφαρμόζεται σε περίπτωση κακής χρήσης, φυσικής φθοράς, σκησίματος και ατυχημάτων.

5. Σημειώστε ότι η εγγύηση ανήκει στον ιδιοκτήτη του προϊόντος και δεν μεταφέρεται για άλλα προϊόντα ή άλλες παραγγελίες του ίδιου αγοραστή.


ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ CENTRALE

1. Μην οδηγείτε με εγκατεστημένη την τέντα!

2. Σφίξτε τα λουριά συγκράτησης της τέντα ώστε αυτή να είναι σταθερή και να μην μετακινείτε

3. Δέστε τα λουριά συγκράτησης στους καθρέφτες και στα χερούλια του αυτοκινήτου αφού εγκαταστήσετε την τέντα στην οροφή του αυτοκινήτου

4. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οχήματα με ηλιοροφή ή και σε οχήματα με φιλμ ηλιοροφής

5. Μην την χρησιμοποιείτε σε αντίξοες συνθήκες όπως δυνατή βροχή ή δυνατούς ανέμους

6. Σε περίπτωση δυνατών ανέμων αφαιρέστε τους γάντζους από τους καθρέφτες και τα χερούλια, διπλώστε την τέντα αμέσως την τέντα.

7. Σε περίπτωση δυσλειτουργίας πατήστε το διακόπτη στη λαβή, μετά σηκώνοντας την πηγή φόρτισης του αυτοκινήτου για φόρτιση και πατήστε το τηλεχειριστήριο. Διαφορετικά αλλάξτε σε χειροκίνητο χειρισμό (OFF) και αφαιρέστε τον αντικλεπτικό μηχανισμό και διαχωρίστε το βραχίονα από τη ράβδο ώθησης

8. Σε περίπτωση που χάσετε το τηλεχειριστήριο σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.